hadotalove
اهلا بك زائرنا العزيز
hadotalove
اهلا بك زائرنا العزيز
hadotalove
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hadotalove

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمد نكت فى مصر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : لاعب كرة قدم
المزاج : ممتاز
اعلام الدول : اجمد نكت فى مصر Female31

اجمد نكت فى مصر Empty
مُساهمةموضوع: اجمد نكت فى مصر   اجمد نكت فى مصر Emptyالثلاثاء أغسطس 19, 2008 2:59 pm

مرة واحد اشترى عربية شبح جديدة ,فركبها و هو مبسوط جدا و راح مرجع الكرسى لورا

و ساق العربية وقعد يبص للناس من فوق لتحت و هو منتشى جدا و مش طايق نفسه و الدنيا

مش سايعاه , قعد كدة لحد ما تعب و الدنيا ليلت فقال انا اركن العربية و انام شوية وبعدين

اصحي اكمل لف و فعلا دخل فى شارع فرعي وركن ورا عربية سييت معفنة رفع قزاز العربية

ونام , شوية كدة لقى واحد بيخبط عليه و صحاه من النوم نزل القزاز و قاله نعم ؟

قاله حضرتك انا صاحب العربية السييت الي قدامك دى و كنت عايز استلف كباية فاضية اصل انا

عايز اشرب نسكافيه و مكنة النسكافيه اللى في عربيتى مفهاش كوبيات فاضية ,

قالو نعم يا خويا !! انتا عايز تفهمنى ان العربية اللي قدام دي فيها مكنة نسكافيه ؟!!

قالو ايوه بس مفيش كوبيات فاضية , قالو لا يا سيدى معنديش كوبيات و رفع قزاز العربية و هو

متغاظ جدا و كمل نوم , شوية كدة و جه الراجل و خبط عليه تانى و صحاه من النوم , قالو انتا

تاني عايز ايه ؟ قالو ملقيش مع حضرتك شريط فديو فاضى ؟ قالو لية بقى ْان شاء الله ؟ قالو

عشان عايز اسجل فيلم حلو اوى من علي الدش و كل الشرايط اللى معايا فيها حاجات مهمه

قالو نعمممممممممم !!!!!!! انتا عايز تفهمنى ان العربية الي قدام دى فيها دش ورسيفر و تلفزيون

و فديو ؟!!!! قالو اه بس معنديش شرايط فاضيه قالو لا ياعمى معنديش زفت فاضى و مانمش و دور العربية و طلع عالتوكيل و قالوهم مبقاش شارى

عربيه بمليون و نص و السييت فيها كماليات اكتر منى انا عايز اركب

مكنة نسكافيه ودش و رسيفر و تلفزيون و فديو و خدوا الفلوس اللى انتو عايزنها و فعلن ركبوها

و مشى و هو طاير من الفرحة و قعد يدور علي العربية السييت لحد ما لقاها راكنة علي جنب في شارع

فرعي فراح راكن وراها و نزل و خبط على القزاز محدش فتح , قعد يخبط يخبط يخبط و بعد شوية كتير

فتح له الراجل و قالو نعمم عايز ايه ؟ قالو حضرتك انا صاحب العربية الشبح اللي وراك ما لقيش

معاك كوباية فاضية و شريط فديو فاضى ؟؟ قالو نعمممم يا خويا بقى انتا مطلعنى من الحمام عشان

كوباية و شريط ّّّّّ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:JKL: :HLUGI: :JKL: :HLUGI: :JKL: :HLUGI: :JKL: :HLUGI:
https://hadotalove.yoo7.com

اجمد نكت فى مصر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-